2008/07/19

Remembering the Summer Tales



5 comments:

Anonymous said...

foarte frumoase pozele pe care le postezi si foarte interesante si titlurile pe care le alegi.
florin badea(colegi de clasa in liceu - in cazul in care m-ai uitat)

Alexandru said...

That's more yellow than I can handle... Nice job :)

Anonymous said...

Unde ai mai gasit un lan asa mare de floarea soarelui? Si asa inalt?
Raritate in zilele noastre...
Nice pic like always ;)
Waiting for more :)
Da las' ca imi iau si eu in curand aparatu' si o sa iti fac concurenta :P

Vica said...

uu.. cata activitate aici :)

pt florin: merci benny(;), cum sa te uit :) cand mai facem o intalnire?

pt alexandru: e un galben care inlocuieste o soba calda intr-o iarna friguroasa

pt eliza: pai.. si eu m-am minunat cat de frumos e acasa.. acolo l-am gasit, pe langa altele pline de podgorii verzi si lanuri de grau copt :)

andrei-dorian.photo said...

uuuhuu i love sun flowers